.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیت‌الله امینی: مسئولان در آماردهی صادق باشند

امام جمعه موقت قم گفت:مسؤولین در دادن آمار و بیان نقاط ضعف و قوت صادق باشند.

آیت‌الله ابراهیم امینی در خطبه‌های نمازجمعه قم که در شبستان حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با تأکید بر لزوم رعایت صداقت، اظهار داشت: مسؤولین در دادن آمار و بیان نقاط ضعف و قوت صادق باشند.

وی افزود: مردم هم باید نسبت به مسئولیتشان صادق باشند و در شعارهایی که در حمایت از نظام می‌دهند صادق باشند؛ نمایندگان مجلس هم به وعده‌هایی که می‌دهند، عمل کنند.

امام جمعه موقت قم با ابراز رضایت از توافق بین مجلس و دولت در طرح هدفمند کردن یارانه ها، گفت: هدفمند کردن یارانه ها طرحی اصولی و ضروری است و بهتر بود که زودتر از این‌ها به این امر توجه می‌شد.

وی ادامه داد: این طرح ممکن است فشارهای اقتصادی مخصوصا برای قشر فقیر و محروم را به وجود آورد ولی باید توجه داشت که اجرای این طرح یاری همگان را می‌طلبد.

آیت‌الله امینی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که اجرای این طرح با کمترین فشار بر روی مردم محروم جامعه اجراء شود.

آيت‌الله اميني با شاره به روز ارتش و روز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: اگر فداکاری‌های ارتش، سپاه و بسیجیان در جنگ 8ساله نبود، موفقیتی حاصل نمی‌شد؛ امروز ارتش و سپاه مقتدری داریم که در مقابل تهدیدات دشمنان می‌ایستند.

این استاد حوزه علمیه قم با اشاره به فشارهای رژیم صهیونیستی به مسلمانان برای خالی کردن بیت‌المقدس گفت: سکوت کشورهای مسلمان در این قضیه مایه تأسف است و باید توجه داشت که دشمنان اسلام از اختلافات کشورهای مسلمان استفاده می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از تجمل‌گرایی در مهریه‌ها و جهیزیه‌ها در ازدواج های امروزی، اظهار داشت: این امر یکی از عادت های بد ماست که نه شرع مقدس اسلام به آن پرداخته و نه کشورهای دیگر به آن می پردازند.

امام جمعه موقت قم افزود: به دلیل مهریه‌ها و جهیزیه‌های سنگین، بسیاری از دخترها و پسرها توانایی ازدواج ندارند و این یک آفت بسیار بزرگ است که گریبان کشور ما را گرفته است.

وی با انتقاد از رسانه ملي که در برنامه‌های خود به ترویج تجمل گرایی در زمینه ازدواج می پردازند، اظهار داشت: از دولت و مسؤولان صدا و سیما می‌خواهیم که فکری به حال این وضعیت کنند، چرا که این وضعیت، وضعیت خوبی نیست.

آیت‌الله امینی در پایان با اشاره به نام گذاری امسال به نام سال کارمضاعف و همت مضاعف، گفت: امیدواریم که این نامگذاری در حد شعار باقی نماند و باز امیدواریم در تمامی زمینه‌های اقتصادی، علمی، فرهنگی و ... از سال های پیش جدی تر عمل شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.